Федоряка Валентина Миколаївна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід                                                                                                Неділя, 26.09.2021, 17:01  Гість  
Меню сайта
Наша гордість
ДОШКІЛЛЯ
Для спілкування
Архів записів
Категорії розділу
Новини блогу [52]
Нові фото [0]
Фестивалі.Акції. [11]
Наші свята [55]
Пам'ятки, поради для батьків [0]
Новини освіти [96]
Наші партнери
Наш опрос
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 184
Користувачі

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Зарег. на сайті:


Нас відвідали:

Вітаємо нового учасника
Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Погода
МОНмолодьспорту















Федоряка Валентина Миколаївна - -
учитель фізики та математики, "спеціаліст вищої категорії", "учитель-методист",Сумський педагогічний інститут ім. А.С.Макаренко, 1986 рік

Методична проблема:
Формування математичних компетентностей учнів через виховні та навчальні можливості сучасного уроку математики.

Виховна проблема:
Виховання через діяльність: значущу, побудовану на інтересах дітей, яка дає позитивні враження і результати. Учитель — зацікавлений і рівноправний учасник спільної діяльності.

Звіт про власний досвід роботи
учителя математики Трудолюбівського закладу
Федоряки Валентини Миколаївни (2015 рік)


Педагогічний стаж – 29 років, працюю за фахом учителем математики, з 2006 року – і учителем фізики. Останні курси перепідготовки проходила з 12 січня по 30 січня 2015 року за категорією "учитель математики і фізики”. Маю кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та звання « учитель-методист».
Останні 5 років працюю над проблемою «Формування математичних компетентностей учнів через виховні та навчальні можливості сучасного уроку математики». З даної проблеми використовую досвід роботи учителів математики Хоменко В.І. та Доценко І.Д.
"Ми навчаємося не для школи, а для життя,” - ці слова Сенеки відображають суть компетентністного підходу.
Математична компетентність — це вміння бачити та застосовувати математику в реальному житті, розуміти зміст і метод математичного моделювання, вміння будувати математичну модель, досліджувати її методами математики, інтерпретувати отримані результати, оцінювати похибку обчислень.

Математичні компетентності набуваються при:

Побудові і дослідженні найпростіших математичних моделей реальних об’єктів, процесів і явищ;
оволодінні необхідною оперативною інформацією для розуміння постановки математичної задачі;
оволодінні технікою обчислень;
виробленні умінь проектувати і здійснювати алгоритмічну та евристичну діяльність на математичному матеріалі;
виробленні умінь працювати з формулами;
виробленні умінь будувати і читати графіки функціональних залежностей, дослідженні їхні властивостей;
виробленні умінь класифікувати і конструювати геометричні фігури на площині і у просторі;
виробленні умінь оцінювати шанси настання тих чи інших подій, міру

Для реалізації даної проблеми використовую технології на основі особистісно орієнтованого педагогічного процесу та активізації діяльності учнів:

кооперативне навчання (робота в парах і малих групах),
колективно-групове навчання (мозковий штурм, "мікрофон”, дерево рішень),
ситуативне моделювання (ділові ігри, ігрове моделювання)
проектні технології,
створення ситуації успіху

Формуванню математичних, а, отже, і ключових компетентностей сприяють:

інтелектуальтні конкурси, предметні тижні, в яких передбачається самостійна активна діяльність учнів ;
використання інформації з історії математики, наголошення на внеску українських вчених в розвитку науки;
розв'язування задач екологічного змісту, астрономічних задач, антинікотинових задач, створення збірок таких задач проведення інтегрованих уроків;
використання модальних карт, схем, алгоритмів, опорних схем;
залучення учнів до різноманітних конкурсів.

Результативність роботи над проблемою:

Збірка інтерактивних уроків, збірки прикладних задач розміщені на створеному мною сайті творчої групи учителів математики "Ідея”, керівником якої працювала з 2008 року. http://grupaideya.wix.com/grupaideya
За останні 3 роки під час засідань творчої групи були проведені: круглий стіл «Володарі і теорем, і аксіом» - математики Полтавщини: Тумаркін Л.А., Астряб О.М., Митропольський Ю.О., Вороний Г.Ф., Остроградський М.В.; філософський стіл «Любов до математики — любов до життя»; евристичні ситуації на уроках геометрії «Я роблю це так» , тренінг «Методи інтегрування Остроградського».
Висока щорічна активність учнів у інтерактивних конкурсах "Кенгуру”, "Олімпус”, "Альбус”, "Левеня”, "Геліантус”.
Розроблено: план підготовки учнів до ЗНО, програму підготовчого факультативу, програму астрономічного всеобучу, тиждень математичного практикуму, тиждень "Фізика навколо нас”.
Провела відкриті нестандартні уроки "Логіка і космос”, "Електрика — всюди”, "Фізичні явища навколо нас”, "Планети — схожі і різні”, "Тригонометричні рівняння”.
Маю щорічних переможців і призерів районних предметних олімпіад 
 

Рік/ предмет

математика

фізика

астрономія

2011

2   3

2

2

2012

1

1   2

1

2013

 

2

 

2014

1

2

 

2015

2

1

 


 Працюю над виховною проблемою :
"Виховання через діяльність: значущу, побудовану на інтересах дітей, яка дає позитивні враження і результати. Учитель — зацікавлений і рівноправний учасник спільної діяльності”.
Сайт класного керівника https://www.facebook.com/groups/261948884453491/
З 2011 року — керівник районного методичного об'єднання класних керівників.
В 2012 році провела районний семінар-практикум класних керівників "Один день у 6 класі”
В 2014 році провела обласний семінар-практикум "З класом — класно !”
У 2012 році одержала перемогу в районному та обласному етапах конкурсу "Класний керівник року”
З 2013 року очолюю обласну авторську творчу майстерню класних керівників.
У 2016 році взяла участь в проекті Global Educational Discovery «Народний спікер»
Беру участь у вебінарах з питань виховної роботи
Маю публікації в журналах: Науково-методичні записки ПОІППО: Класний керівник: проблеми, досвід та перспективи. - 2013. - Випуск 4; Імідж сучасного педагога №1, 2015; у місцевій пресі


Презентація досвіду роботи


Рецепти від "класної" мами. Про спільносправу та клас, як родину.


Як, чим і чому повинна ЖИТИ сільська школа


 



/Portfolio/fedorjaka.pdf








​Творча група учителів математики "ІДЕЯ"







Фінляндія стає ближчою


Фінській досвід у Трудолюбі: наслідки, результати, впровадження.


Едмандри






ВИСТУП. Як і що робити, щоб із класом було класно?










Міні профіль
Неділя 26.09.2021




Ви увійшли як: Гість
IP Адреса: 3.233.242.204
Група: Гости
Особистих повідомлень:


Пошук
ШКОЛА
З Днем народження!
Привітать ТУТ
КОНКУРС САЙТІВ
РЕЙТИНГИ загальноосвітніх навчальних закладів
Міні - чат
500
Життя сайту
Коментарі
Друзі сайту
  • Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
  • Відділ Миргородської міської ради
  • Управління Державної служби якості освіти у Полтавській області
  • Блог Кульченко О.А.
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Миргородська районна станція юних туристів
  • Миргородська райСЮН
  • Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні
  • Психологічна служба Миргородського району Полтавської області
  • НАША КНОПОЧКА
    Сайт - учасник
    Методсовет Каталог образовательных ресурсов Каталог україномовних сайтів Каталог - Сайти шкіл та освітніх закладів Банк Интернет-портфолио учителей конкурс сайтов Школьно-Студенческая социальная Сеть! Презентации, новости, скачать медодическую разработку, все для учителя, все для родителей







    Copyright MyCorp © 2021Конструктор сайтів - uCoz